maandag 5 januari 2009

GEKREGEN


........Met Kerst kreeg ik het boekje...Vlaai en ander Limburgs gebak......

......GESCHREVEN DOOR WIL EN NETTY ENGELS-GEURTS......HUN BOEK...
INMAKEN EN BEWAREN.....HEB IK AL HEEL ERG LANG EN DAT GEBRUIK IK NU NOG REGELMATIG......IK BEN ER NOG STEEDS BLIJ MEE..........

.........VAN MIJN JONGSTE DOCHTER KREEG IK EEN TAART........ZE HEEFT HEM ZELF GEMAAKT......KUNNEN DE VOGELS EENS SJIEK SNOEPEN...........


..............OOK MET KERST KREEG IK HET BOEKJE.....TWEEDEHANDS MET STIJL........een tweede kans voor meubelen en accessoires......VAN MELANIE MOLESWORTH..........

7 opmerkingen:

  1. dit wordt weer knustelen en smullen dit jaar dan!!! hihihihi
    veel leesplezier!
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je weet dus weer wat te doen he, maar heb zo'n idee dat je dat toch wel altijd weet.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je bent weer goed verwend dat zie ik wel, en die taart, die vind ik echt geweldig!!!!!!! fototkes maken als ze komen smullen he? maar dat doe je vast, waarschijnlijk zit je al achter het raam te gluren naar de taart, ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja zeg, das niet leuk hoor, 3 keer zei ik, maar goed ik vertel het je, ik ben een dirndl aan het maken voor de vastenaovond alvast, hahahah, fur die kappenzittung hier in uns dorf, die is nl al vroeg,. moet ook nog een lederhose bij voor de minsch, maar het begin is er al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee meid, nou is nog wel een beetje lala, moet eerst weer helemaal fit zijn denk ik ;), ik zal je vertellen toen ik naar buiten ging vandaag bevroren mijn neusharen aan de binnenkant, kun je nagaan, en die arme sjuul had klontertjes aan haar pootjes, zielug hoor. Zeg madameke, mooie neiuwe foto bij je profiel, nice!!!zo, ga nog wat fotokes omzetten in kaartjes, en hier gaat et -20 vriezen vannacht, koud he? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beidewei, ik heb de muffinboekejs van diezelfde dame als jou vlaaiboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat boek zou mij ook wel boeien zeg! Het lijkt gewoonweg wat scandinavisch zo!
    En die vogeltaart is reuze leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥