woensdag 24 december 2008

ONS KERSTHUIS



...........Heerlijk genieten is het nu....in ons gezellige kersthuis......Alle decoraties zijn intussen al een poosje klaar........Dat is het voordeel van vroeg beginnen.....Iets om te onthouden voor de komende jaren.........JE KUNT DAN SOWIESO VEEL MEER ONTSPANNEN AAN DE FEESTDAGEN BEGINNEN........Al blijft het een drukke periode natuurlijk.......

................DE METALEN STOEL UIT ONZE TUIN HEEFT EEN JASJE GEKREGEN VAN MOS........EEN KLEIN BEETJE DECORATIE IS VOLDOENDE......IK VIND HEM ZO AL MOOI GENOEG....

............DE POTJES ZIJN EERST BEPLAKT MET BOOMSCHORS...EN DAARNA GEVULD MET ROZENBOTTELS EN MALUS APPELTJES.......





.........IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL FIJN EN GEZELLIG.....MAAR VOORAL EEN VROLIJK EN VREDIG KERSTFEEST TOE..........

11 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en je familie wens ik je prettige feestdagen toe!!!

    Je kersthuis ziet er echt prachtig uit en zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi lieve Thea, echt gezellig. Hele fijne feestdagen van mij, liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pffffffffffffffffffff
    wil jij bij mij komen versiern volgende keer???
    mooi zenne meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen,

    prachtig zeg. Als je niet weet wat te doen wil je altijd ons adres geven hoor ;-)

    Fijne zaterdag
    Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je allemaal leuke dingen gemaakt thea!!!

    ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling!!


    lieve groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee meiske, ik ben er weer, nog neit veel want ja, je weet het he, ventje is nog thuis en dan doen we samen leuke dingen ;) maare ik kom je ff een goede roetsj wensen!!! Amuseer je en niet te laat en te zaat he?
    doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oeps, ja zie je dat komt ervan, ben het verleerd, nu sta ik hierboven 2keer, :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kom je ff een fantastisch en gezond 2009 wensen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste wensen voor een geslaagd 2009! Hoop dat je me in het komende jaar nog zo veel gaat inspireren! Keep on blogging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle beste wensen voor 2009! Dat het maar een prachtig creatief jaar mag worden. Ik voorzie in ieder geval heel veel kransen in onze toekomst ;-)
    Groetjes, M

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was het mooi met kerst bij jullie !
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥