vrijdag 19 december 2008

MOS DECORATIES


..........HET TAFELTJE ONDER DE CARPORT HEEFT EEN NIEUWE OUTFIT GEKREGEN......EEN TAFELKLEEDJE VAN MOS.....Daarbij een groot stuk schors....ik vond het bij een dode boom......mooi om mee te decoreren.........Zo kun je met eenvoudige middelen al heel veel bereiken....en duur is het helemaal niet.....Dgrote denappels krijg ik ooit van een klant uit de winkel.....ze blijven erg lang mooi....

......En alles puur natuur.....Ook die bemoste takken kun je zomaar ergens oprapen.....je moet er natuurlijk wel oog voor hebben ..............

.............STRAKS NOG WAT KERSTVERLICHTING AAN BRENGEN...........O JA...EN DE EGEL OP DE BLOEMPOT HEEFT HIER EINDELIJK Z'N PLEKKIE GEVONDEN.....

..............Het bankje in het prieeltje woord in de zomer best veel gebruikt....en in de winter kan ik het mooi gebruiken om iets leuks op te zetten........Zoals een krans van berkentakken.....wat zelfgemaakte mosbollen....eigenlijk kun je daar voor allerlei spullen gebruiken die je zo hier en daar tegenkomt.....


.....................................HET MANDJE IS GEVULD MET GAULTHERIA.....EN OOK DE POTJES HEB IK MET BERGTHEE GEVULD......DE KLEUR VAN DE RODE BOLLETJES STAAT ER IN DEZE KERSTPERIODE HEEL MOOI BIJ........

8 opmerkingen:

  1. het is een plaatje meid, zo mooi!!!! Geniet er maar van, Fijne kerstdagen, liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen,

    zoals we hier al gewoon zijn zijn het weer prachtige werkjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooohh, dat ziet er weer zo mooi uit, vooral het eerste werkje met die beertjes, prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahaaaaaaa nu begrijp ik het hihihihi
    jajaj hier staat het egeltje in de keuken dus denk ik er elke dag aan !!!!
    en de hertjes die staan nu bij de kerstboom!
    liefs en fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nee nee niet in bed maar madam appel was weer op blogvisite hahahahaha
    deze keer ben ik wel in België gebleven hihhi je leest er morgen wel iets over
    dus bibi was al op stap van 8 uur hoor!!! niks in bed!!!!
    hihihi
    fijne avond meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goeie morgen,

    kom je effe een fijne en gezellige kerst wensen

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijne kerst meid
    vanavond is het zo ver hé
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea,
    Ik wil je nog een fijne kerst wensen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥