donderdag 4 december 2008

KERSTMARKT



.........INTUSSEN BEN IK HEEL IJVERIG BEZIG OM VAN ALLES TE MAKEN VOOR DE KERSTMARKT OP 14 DEC..........VEEL BLOEMENCREATIES KUNNEN PAS OP HET ALLERLAATSTE MOMENT GEMAAKT WORDEN.......DAT GEEFT GEEN PRETTIG GEVOEL......IK WIL NU GRAAG DOOR WERKEN...

............DEZE PAPIEREN TAARTRANDEN HAD IK AL EEN TIJD LIGGEN......IK HAD ER PUNTZAKJES VAN GEMAAKT......

......MAAR TWIJFELDE NOG WAT IK ERIN ZOU DOEN....

........Maar intussen heb ik iets leuks verzonnen

....Met mos en een pareltje erin...ziet het er heel leuk uit....


.....IK GA ZE OP DE KERSTMARKT AAN EEN TAK HANGEN MET EEN MOOI LINTJE ERAAN......MAAR ZE KUNNEN NATUURLIJK OOK IN DE KERSTBOOM.......


.......VAN MOS BEN IK BOLLEN EN POMPOENEN AAN HET MAKEN.....
.........IN ALLERLEI MATEN EN SOORTEN........

.....JE KUNT ER ZO VEEL LEUKE DINGEN MEE DOEN.......EEN HELE BOEL HEB IK ER AL KLAAR..........GEWELDIGE KERSTDECORATIES.......

.......Van een gevonden krans op de rommelmarkt..... maakte ik deze klimopkrans......HIJ IS NOG NIET AF.......HIJ WORD VOOR MIJ DENK IK....Want hij heeft een doorsnede van 50 cm....best wel groot dus....

5 opmerkingen:

  1. Goede morgen,

    als al de kerststukjes op die markt even mooi zijn als degene die jij maakt, dan is het daar meer dan de moeite.

    Prettige vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee meid, wat leuk, je bent druk hoor, prachtig, wel foto's maken van de kraam hé? Ja, ik had die tutjes ook als gezien bij dekoherz, leuk blog ook. heerlijk toch zo dat rondbloggen, ben net naar lapland geweest, de winaar van le temp jadis, ookal zo'n mooi blog. we komen de wereld wel rond zo. Knutsel maar lekker door, en veel plezier, doeggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Die taartpuntjes zijn schattig. Soms kan weinig gewoon mooi zijn. De mosbollen en pompoen zijn ook gewoon leuk.
    Ik heb ooit eens een foto gemaakt tijdens onze fietsvakantie langs de Loire van ook een soort bollen met mos zal hem eens opzoeken en plaatsen. Veel succes met je andere creativiteiten en rustig aan hoor.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. had net bij rosabeer de bollen gezien, mooi hoor, ben beneiuwd naar jou werken, je bent zekers heeeel erg druk bezig, zal je enit lastig vallen doegggg

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥