dinsdag 9 december 2008

BEETJE KERST


.........DE POMPOEN VAN MOS ....KREEG EEN APPLICATIE VAN HULSTBLAD EN PARELTJES.........

.........LAURIERKRANSJES HEB IK IN VERSCHILLENDE MATEN GEMAAKT......HET BLIJFT LEUK OM TE DOEN.........

...........BIJ MIJN VRIENDIN LAG DE TUIN VOL MET BERKENTAKKEN....OMDAT IEMAND EEN BOOM UIT GEDAAN HAD.....WE MAAKTEN ER KRANSEN VAN...DE GROOTSTE IS ONGEVEER 45 CM. EN DE KLEINSTE 20.....EN DAN NOG EEN AANTAL DAAR WEER TUSSEN IN...........LEKKER DIK.....IK WIL ER ZELF ZEKER EEN PAAR VAN HEBBEN.....ZO MOOI........

.......OOK IK HEB HET BUXUSKRANSJE GEMAAKT VOOR DE KERSTMARKT......LEUK KLEIN EN 'T HOEFT NIET DUUR TE WORDEN.......


.........VAN DEZE GLAZEN BRACHT IK ER 3 MEE IN DE KRINGLOOP WINKEL.....MET WAT ZAND EN EEN THEELICHT.....WIL..IK ZE VERKOPEN OP DE KERSTMARKT......EN ALS ZE NIET VERKOCHT WORDEN..... ZIJN ZE VOOR MIJ.....IK VIND ZE HEEL MOOI.......EN DE BRUINE VAAS KOMT VAN DE KERSTROMMELMARKT......IK WIL HEM NOG VERVEN......MET EEN MOSBOL ER OP ZIET HIJ ER ZO OOK AL GOED UIT.......


...........................................................DE GLAASJES BRACHT IK ZONDAG OOK MEE.........30 CT. MOEST IK ER VOOR NEER TELLEN..........

...........EN ALS JE ZO MET KERST BEZIG BENT....IS HET MOEILIJK OM ZELF NIET AL VAST WAT NEER TE ZETTEN......

18 opmerkingen:

  1. meid wat ben je er lekker druk mee, heerlijk wat je weer allemaal gemaakt hebt en op de kop getikt hebt, ziet er goed uit. Voorla die berkentakken kransen. Haartjes al weer opgedroogd? haha, ben nog niet veel verder, zit weer op ebay, kopjes voor paar centjes te matsen, lukt nog neit erg, wordt telkens wer overboden om 5 voor 12, haahha, ach ja, tis ook wat he, ben op zoek naar dirndl patroon voor de komende carnaval en lederhose, heb nu een biedje staan over uurtje afgelopen ben gespannt, doeggggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea
    Wat een leuke dingetjes heb je weer gemaakt. Die kerstmarkt waar je het over hebt.........waar is die als ik vragen mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen,

    is weer de moeite he, maar ja dat zijn we hier al gewoon.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, sorry dat ik nie veel zeit fur dich habe, bin zo druk mit auszuchen, heb me maar hulp in geroepen, want alleen krijg ik de boel niet bijelkaar, en het is al snel zover, dus drukkie, maaar, geneit toch ook hoor, heb heerlijk rezepten gekregen van rosefairy, en prachtige voorbeelden om te knutselen, dus ideeeeeeeen zat, nu nog de tijd, hahah, denk aan je en dikke knuffie van mij,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. du hast einen wunderschönen Blog. Deine floristischen Arbeiten gefallen mir sehr. Hoffentlich kannst du lesen, was ich schreibe.
    LG Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oei oie ik zie dat ik hier toch al een tijdje niet meer geweest ben
    zeg duvel je ging me meilen voor de kerstmarkt en nu zie ik dat het dit weekend is taj daar gaat dan mijn gezellige gedachte van naar je kerstmarkt te komen!!!!
    alles is al volzet dit weekend
    bah!
    allé het zijn weeral stuk voor stuk mooie creaties hoor meiske!!!!
    dikke knuf en een hele fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ben eventjes gestopt
    leg het wel uit in een mailtje!
    liefs en tot straks moet nu naar school dada

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee meid, ben je al klaar voor aankomende zondag? spannend hé? Ik hoop dat het niet te koud is en vooral lekker weer en lekker gezellig druk. Veel succes in elk geval, de foto's zullen we vast wel te zien krijgen. Hier is et ff rustig, moet even dimmen, maar komt vast goed. Al met de tijd, vlg week druk, nog paar keer naar onkel dokter voor de kerst, maar dan heeft jack ook 2 weken vrij en gaan we leuke dingen doen of gewoon lekker uitrusten. amuseer je vandaag, dikke knuff doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja hoor ben heeeeeeeeeeeeeel braaffff. Gelukkig is appelmeike oke hé? Maare, nu moeten we ons wel netjes gedragen hé? want nu komen we op een hele nette side terecht!! hihi, ook jij, niet te veel doen he meid, ben heel erg beneiuwd naar je fotokes, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes en plezier, doeg, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had het kunnen weten Thea.
    Als ik even goed nagedacht had.
    Mooie kransen en die vazen zijn ook al zo mooi.
    Dat verkoopt vast wel Thea.
    Succes met de kerstmarkt.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hee meid, enne nog neit moe met alles voorbereiden voor morgen? et wordt wel koud meid, dus dikke sokken aan, handschoentjes me en veel werme koffie, ik denk an je, doeg, veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en de verkoop al gedaan of ben je nog in volle verkoopactie hihihihi
    in elk geval hopelijk heb je het niet te koud ginds
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hee meid, hoe was het geweest? Je zult wel moe zijn nu of niet? Ben heel benieuwd naar je foto's, slaap lekker en cu tomorrow, dikke knuff,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, leuk dat je die inspiratie met ons deelt! Ik heb het metalen kleerhanger idee ook al in uitvoering gebracht en al complimentjes mee gehad !!
    geniet van de Kerstdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb gisteren een coom gekregenvan die lesgeefste je weet wel van tafeldeco ik moet er alles afdoen want er wordt gekopieërd
    sneu hé!
    begin jij nu ook niet met je kransen hé
    hhihihi
    dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. he moedertje
    Ik heb de vogeltaarten die ik nog over heb van de kerstmarkt eens op mp gezet ben benieuwd wie weet.
    Heb wel erg leuke reactie's gekregen van mensen daar.

    O ene vrienden van mijn moedertje kijk eens bij dierenvoeding op marktplaats ik zou heel graag jullie reacties ook eens hoor
    ook als ze minder zijn hoor ;-)
    daar leer ik alleen maar van toch.
    vast iedereen fijne feestdagen

    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe was de kerstmarkt Thea?
    Had nog langs willen komen maar ik was ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je toch weer prachtige dingen gemaakt!!! Ze zijn allemaal echt heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥