woensdag 5 november 2008

WASLIJN van LOOD


.Zo de was van lood is schoon en hangt heerlijk buiten aan het lijntje.......och ja....droog hoeft ze niet te worden natuurlijk.....


.......Drie kledingstukken heb ik nu af en hangen te wapperen in de wind......leuk om te maken zoiets......het lijntje is nog niet vol.......misschien kan ik nog zo'n ouderwets schortje maken voor erbij......

........Of een hoed.....dat is ook leuk.....ook wil ik er een klimplant zo een beetje tussendoor laten groeien........eerst eens kijken hoe het er dan uitziet......

7 opmerkingen:

  1. Heb dat nog al eens gezien maar vind deze 'was' toch veel mooier.

    Groetjes Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent er weer druk mee in de weer, heb je zelf model gestaan voor deze fiere kleiding, hahahahahaha, oeieoei, wat is ze toch weer stout hé????
    Maar zonder gekheid, heel mooi meid, ik vind het een ontzettend leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en es ich zo frie mach seen, ich souw der noch wäschkniepers opzetten, van die ouwerwetse. net ech!!!

    doeiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Thea,
    Dat is alweer ontzettend mooi!
    Ik ga inderdaad zaterdag naar Jeany. We gaan ook naar Happy Price.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je mooie dingen Thea.
    Die was mag bij mij ook wel op de lijn ;-)))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en hoe heb je dat nu weeral gedaan
    en zeg wa is da ikke bomma hahaha ik had geschreven bijna bomma en nu katapulteer jeme al naar bomma ja maar hihihihihi
    dikke knuf meid en tot sebiet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat móói!!
    Nog een hele klus lijkt me?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥