vrijdag 21 november 2008

TILDA en HARTJESMANIE


.........Tilda hartjes vind ik wel geinig.....maar dan wel op mijn eigen manier.....

.......Van hetzelfde stof als mijn kleedjes en kussens zijn.....


........Versierd met kant en kralen...wat parels en knopen.....maak je er een heel eigen creatie van........Ze hangen aan de sleutels van de kasten......In de donkere kleur passen ze leuk in het kleinste kamertje.....ik heb er lavendel in gedaan.....Dat ruikt zo lekker.......

......Leuk om te maken.....het zijn de eerste die ik maakte......en ik ben bang dat de nog lang niet de laatste zullen zijn......Er zijn ergere dingen niet....

..........Deze hartjes heb ik de laatste tijd zo hier en daar gekocht........

12 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    ik vindt die onderste wel erg mooi
    daar hou ik wel van.
    heb je weer mooi gemaakt.
    doeiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik moet er ook langzaam aan geloven, ik heb veel boeken met duitse hartjes, zal ik je ze eens scannen? Het is toch wel leuk, ik heb nog een mooie meegnomen van de HP samen met Marianne, een glazen, vandaag is het niks geworre, schone dochter moet ver reizen en het weer wordt alsmaar slechter, dus ander keertje. Maar de jouwe zijn erg leuk geworden, zal morgen eens mijn best doen, bei meid, of moet ik zeggen thomas? hihi, jaja onze appelmioe is weer goed op dreef he. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea, Heb ook wel wat met hartjes! De afwerking met het borduursellint vind ik heel geslaagd! Heb genoten van je blog en kom zeker nog eens binnengluren! Doei An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee Thea. Je hebt het ook al. De hartjesmanie.
    De Tildahartjes zijn erg mooi geworden.

    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thea
    ik bedoel de vier die helemaal onderaan staan, bij die witte.
    ik heb ook wel een hart,maar die is erg groot om op te hangen,heb die gewoon op de kast liggen.
    en alvast gefeliciteerd met je kleinkind.
    doeiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahahaa dag thomas!!!! hahahaha
    neen tis afgelopen fini gedaan
    geen sneeuw meer
    bah had ik maar mijn gsmmke mee
    ik zal ne keer googelen naar sneeuw si hahahahaha
    allé tis goe van zodra het hier sneeuwt loop ik naar buiten na!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede morgen,

    zou niet weten welke ik moet verkiezen want vind ze allemaal mooi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt
    en bewijs is er!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het vogeltje is een boomklever
    die komt nu alles opeten het is hier een paradijs nu hahahahaha
    en de koe heeft op de operatietafel gelegen hihihih en lijpistool is alles te doen hihihih zelfs koeien repareren hahahah
    merciekes voor de steun want ik heb geen zin vandaag!!!!
    maar de dag is zo weer omç
    liefs meid
    en heb je de sneeuw gezien
    bewijs genoeg hé nu

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooo, ik ben gek op hartjes. Overal in mijn interieur zijn wel hartjes te vinden en ze hangen bij mij ook aan de sleutels van de deur. Heb er onlangs nog een postje over geschreven. Spijtig dat ik niet zó heel handig ben want dan maakte ik ze ook zelf. Die in stof zouden wel lukken maar ik koop ze liever. Aan elk gekocht exemplaar hangt een herinnering hé. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hee meid, ff dada komen zeggen, vandaag weer bezoek dus geen tijd voor bloggen, cu weer, schone dag nog he, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Thea,

    Weer mooie werkjes hoor.
    Je hebt een award gekregen, kijk even op mijn blog.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥