zondag 9 november 2008

SIERPOMPOEN EN PEPERKRANS


...........DEZE KRANS ZIET ER HEEL ANDERS UIT......JE ZIET NOG ERG VEEL VAN HET MOS.......DAT IS EEN BEWUSTE KEUZE........DE KWEEPEERTJES HEB IK EERST DOOR MIDDEN GESNEDEN en toen met prikkers op de krans bevestigd.....ZO ZIE JE DE PITTEN HEEL MOOI ZITTEN.......OOK GEBRUIKTE IK DE UITGEBLOEIDE BLOEMEN VAN DE KLOKWINDE...... die blijven heel lang mooi.......ZIE JE DE KANGAROEPOOTJES ZITTEN.........ZO NOEMEN ZE DE TAKJES WAARAAN DE WILDE KASTANJES GROEIEN.....LEUK OM DIE OOK EEN KEER TE GEBRUIKEN........met zulke materialen krijg je weer eens een heel ander soort krans.....


....................................................................................................HET VOLGENDE KRANSJE VIND IK SUPER LIEF UITZIEN........

........DE PEPERTJES EN ANDERE VRUCHTJES HEB IK EERST AAN EEN DRAADJE GEREGEN OP DE MANIER ZOALS IK DAT IN NOORD-PORTUGAL ZAG...........


............DAARNA HEB IK HET SNOER OM EEN KRANSJE GEDRAAID...........ALLES WAT NU NOG GROEN IS.........VERKLEURD OVER EEN POOSJE NOG NAAR ORANJE OF ROOD..........OOK HEB IK HIER DE ALLERKLEINSTE SIERPOMPOENTJES UIT M'N EIGEN TUIN IN KUNNEN VERWERKEN.......DAT IS MOOI MEEGENOMEN...........

10 opmerkingen:

  1. Dat is weer knap wat je gemaakt hebt hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. één woord kwijlkwijlkwijl
    ja het was de moeite waard om te wachten
    allé die die moet gaan werken, groet u hihihihihi
    dada en dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden je kransen, allebei. Heb je voor de kleine sierpompoentjes speciaal zaad gebruikt of zijn ze gewoon niet groter gegroeid. Ben ik erg benieuwd naar. De krans met het mos is ook erg mooi geworden, veel groen en dan wat felle kleuren houdt elkaar in evenwicht. Ik doe hier weer ideetjes op. Bedankt daarvoor.
    Groetjes en een fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meid, ze blijven prachtig, je moet ze echt gaan verkopen hoor op die markt!!! Waar je toch allemaal dat materiaal vandaan halt.
    Zo ik heb vandaag weer mijn totale blogronde bij iedereen gedaan, kost je wel een uurtje hoor, maar heb me voorgenomen een keer in de week moet dat kunnen, ;)
    ik hoop dat het goed is gegaan met de echo en alles, doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea,

    Je hebt er een mooie blog bij!
    Een goed idee om de tuin en het creawerk te scheiden.
    Door al het werken heb ik veel gemist zie ik, maar ik heb net ook weer eens een berichtje geplaatst op mn blog.
    Ontzettend mooie kransen maak je!
    Ik ga proberen om weer wat vaker te komen kijken.

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea wat maak je toch een ongelooflijk leuke en mooie dingen. Die kransen vind ik ook súper! Fijne dag, grtjs Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi thea
    waar zit je.
    druk aan het knutselen?
    de kransjes zijn heel mooi geworden.
    ik ga straks naar de tuinder toe,
    kijken of er nog leuke spullen zijn.
    ik kom vast wel met iets thuis hahaha.
    fijne dag nog
    groetjes maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi
    zou leuk zijn dat het een meisje wordt.
    is niet zo'n groote tuinder,maar ze hebben vanalles wat.
    veel tierelatijntjes,mag ik graag naar kijken.
    ook veel dingen voor bloemschikken.
    vanmorgen regende het hier,maar nu schijnt het zonnetje,hoop dat het zo blijft.
    hoe vaak verf jij je haren?
    ik moet meestal bij iedere knip beurt,want dan wordt ik al weer grijs hahaha.
    doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thea je hebt je echt uitgeleefd met de kransen.
    Prachtig zijn ze geworden en als ze straks verkleuren kun je zo weer op de kiek zetten.
    Weer goed voor een logje.
    Fijne avond groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥