donderdag 27 november 2008

NOG MEER HARTJES


......Op zolder in een la liggen de poesiealbums van mijn dochters.....dat wist ik wel...maar ik had er heel lang niet ingekeken.....Toen ik ze doorbladerde viel mijn oog op dit borduurwerkje in hartvorm....Het volgende gedichtje schreef ik er voor mijn oudste dochter toen bij.....Het is gemaakt in 1979....dus bijna 30 jaar geleden....

LIEVE DOCHTER

BONTE BLOEMEN UIT DE VELDEN
DUREN MAAR EEN DAG OF WAT
DOCH DE BLOEMEN IN DIT BOEKJE
NEEM JE MEE OP 'T LEVENSPAD.
DEZE BLOEMEN EN DE REGELS
DIE IK HEDEN VOOR JE SCHRIJF
ZULLEN MAKEN LIEVE DOCHTER,DAT IK
STEEDS IN JE GEDACHTEN BLIJF.


.........DIT BOEK BRACHT IK DEZE WEEK BIJ DE LIDL MEE......ER STAAN LEUKE KERSTVERSIERINGEN IN.......


......DE GELE TILDA HARTJES MAAKTE IK VOOR OP DE SLAAPKAMER......DAAR ZIJN DE WANDEN HEEL ZACHT GEEL GEKLEURD......Daar horen natuurlijk ook wat gele spullen bij...

.......VAN EEN OUDE METALEN KLEERHANGER HEB IK DIT HART GEBOGEN......GEBONDEN MET EUCALYPTUS......ZIET HET ER AL AARDIG UIT.....IK WIL ER NOG WEL IETS AAN TOEVOEGEN......OM HET AF TE MAKEN........Jammer dat ik er maar eentje had hangen van die kleerhangers....ze zijn super handig....Als je er misschien nog wat voor me hebt liggen.....graag......

5 opmerkingen:

  1. meid wat ben je toch lekker druk, leuk idee met die klerenhanger he, jammer, ik heb erg een. Enne wat waren we in die tijd toch romantisch he, ik heb mijn eigen album nog. doeg meid, cu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben al eens een paar keer bij mijn ouders op hun zolder gaan rommelen en telkens vind ik schatten terug, en telkens roepen die een boel herinneringen op.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hALLO THEA, JE HEBT EEN ERG LEUKE BLOG ZEG, IK KIJK NU EVEN SNEL OP MIJN WERK, MAAR IK ZAL ER THUIS EENS UITGEBREID NAAR KIJKEN. LEUK DAT JE DE 18E OP MIJN BLOG HEBT GEREAGEERD, IK BEN ER NOG NIET ZO HANDIG IN MAAR ALDOENDE LEERT MEN. IK HEB INMIDDELS WEER WAT FOT,S GEPLAATST, DUS.....
    HARTELIJKE GROETEN EN VEEL SUCCES VERDER! WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, graag gedaan hoor van dat pakje, jack had het gisteren pas rond vijven op de post gedaan, was bang dat je het vandaag niet meer zou krijgen, maar gelukkig, toch gebeurd. hihi, amuseer je morgen heeeel erg!!!!! Enne, ik had dezelfde bonbonnetjes gekocht voor mezelf, is nl een wereld beroemde bonbonniere, dus als ik de kans krijg eet ik zo'n hele doos alleen op, hahaha. Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria!!!!! Hieperdepiep Hoera!!!!!!!!!!!!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥