donderdag 13 november 2008

LEKKER LEZEN met NIEUWE KLEDING en ZWARTE KETTING


...........DEZE SERIE VAN JEAN M AUEL over de aardkinderen .....HEB IK AL 3 OF 4 KEER GELEZEN.......IK BLIJF ZE MOOI VINDEN..........HET LIEFST ZOU IK ER NU METEEN AL WEER AAN BEGINNEN........

.......................IK BEN GEK OP ZULK SOORT BOEKEN...........
........DIE OERTIJD...JA DIE VIND IK REUZE INTERRESSANT......AL ZOU IK ZELF ABSOLUUT NIET IN DEZE TIJD GELEEFD WILLEN HEBBEN......

.........EEN PAAR WEKEN GELEDEN KOCHT IK DIT BOEK MET TILDA PATRONEN........MAAR IK HEB TOCH MAAR EERST AFGEMAAKT WAT ER AL EERDER ZOAL GEPLAND WAS...... DIE BOEKEN WACHTEN WEL........AL KRIEBELT HET WEL......



.......DE KETTING MET ARMBAND MAAKTE IK SPECIAAL VOOR BIJ DIT T-SHIRT......IK DROEG HET AL EERDER BIJ ONZE BENEDUIS ONTMOETING.......

......... MAAR HIER PAST HET OOK GOED BIJ...........DEZE ROK MET ZWART T-SHIRT MAAKTE IK IN HET BEGIN VAN DEZE WEEK.......

6 opmerkingen:

  1. Wat doe boeken betrefd die heb ik jaren geleden ook eens gelezen, is misschien eens tijd om ze opnieuw te lezen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeg ne keer wat je niet kan
    hahahahahaha
    naaien knustelen juwelen ...............
    pffffffffffffffffff ik ben er maar niets tegen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat je nog aan lezen tóékomt zeg... Tjongejonge, wat veel mooiigheid!
    Die serie van Auel heb ik ook gelezen en misschien ligt-ie nog ergens op zolder, want daarvoor gold een keer gelezen, dan niet nog eens. Sommige boeken kan ik keer op keer lezen, anderen lukt dat niet bij, gek hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou meid wat was je vlijtig!!!! En ja hoor, je zag er echt toppie uit met de beneduis meeting. maar je bent nu eenmaal een mooie vrowu, dus, mooie vrowu mooied deingen he. oh beidwei, dat boek van tilda mag ik zeker vast wel eens inzien hé? doeg dikke knuff,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaaaa...dat mag je zeker, en als ik weet wat je eruit wil hebben, zal ik zorgen dat je netjes een copie krijgt. Van patroon en beschrijving!!!!!
    Ik ga eens kijken of ik er wat van op de foto kan zetten. Oke ???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij nou niet zelf Thea. Je bent echt een bezige bij, hi,hi.
    Kleding maken heb ik ook wel gedaan, alleen heb ik daar geen zin meer in.
    Het ziet ook allemaal weer mooi uit, daar kun je mee voor de dag komen.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥