dinsdag 25 november 2008

AWARDS

.......VANDAAG HEB IK ZELFS 2 KEER EEN AWARD ONTVANGEN......LIEF....LEUK EN AARDIG.........MAAR IK WEET NOOIT ZO GOED WAT IK ER MEE AAN MOET..........

................DEZE AWARD KREEG IK VAN WENDY UIT BELGIE.............ZIJ RUNT IN BELGIE EEN HOBBY WINKEL......MAAR ZE WEET AF EN TOE NOG TIJD TE VINDEN VOOR HAAR EIGEN HOBBY'S.....HAAR BLOG HEET *IN2HOBBY*.......HIJ ZOU AAN 8 ANDERE BLOGGERS DOOR GEGEVEN MOETEN WORDEN.........IK HEB HEM NOG NOOIT EERDER ERGENS GEZIEN..........

...........EN DEZE AWARD KREEG IK VAN MARJA......HAAR BLOG GENAAMD *ROSABEER* GEEFT MIJ TELKENS WEER DE KRIEBELS.......BEREN MAKEN ZOALS ZIJ DAT KAN.....IS MIJN GROOTSTE WENS.........DE AWARD MOET EIGENLIJK DOOR GEGEVEN WORDEN AAN 7 ANDERE BLOGGERS......MAAR ALLE BLOGS DIE IK LEES VIND IK ERG LEUK........DUS HEB IK EEN PROBLEEM.....MAAR IK LOS HET OP...DOOR HEM NIET DOOR TE GEVEN....................IK BLIJF LIEVER OP DE ACHTERGROND......LEKKER BEZIG MET HOBBYEN......EN HEB PLEZIER IN DE CONTACTEN MET JULLIE ALLEMAAL...EN DOOR VAN ELKAAR WEER ALLERLEI LEUKE DINGEN TE LEREN EN IDEEËN OP TE DOEN!!.....
........WENDY EN MARJA.....ALLEBEI HEEL ERG BEDANKT............

3 opmerkingen:

  1. Ik weet dat je niet zo om awards geeft. Toch gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea ik weet ook nooit wat ik er mee moet, met een award.
    Is altijd leuk en lief bedoeld. Ik neem er niet één mee.
    Maar laat ze bij jou achter.
    Ik zag je vorige logje met de hartjes, wat heb je die weer mooi gemaakt.
    Creatief ben je zeker wel, dus die award had je dik verdiend.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meid, leif toch van hun, heb je toch mooi verdiend,
    ik heb me suf gewerkt aan de lay-out van de blogs tewerken, ik snip het nu eindelijk, eentje is af, morgen de andere, kost teveel werk en tijd, haah, doeg meid.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥