zaterdag 4 oktober 2008

RESTEN LOOD en GIPSKRUID HARTJE


..........DEZE BUSTE HAD IK IN DE ZOMER PERIODE BUITEN STAAN...MAAR NU ZE BINNEN STOND...VOND IK ZE EEN BEETJE KAAL...ZE KREEG EEN HANGER GEMAAKT VAN EEN RESTJE LOOD........

...........MET TOUW AAN EEN KANDELAAR....LIJKT ME DIT WEL EEN IDEE VOOR EEN KERSTVERSIERING......

............IN DUITSLAND BRACHT IK DIT HART MEE....

..............................MET GIPSKRUID EN EEN HANGERTJE VAN LOOD DAT AAN EEN TOUWTJE BEVESTIGD IS VIND IK HET AL LEUK UITZIEN.....

...........HEB JE WEER EENS IETS HEEL ANDERS........

.....HET RANDJE VAN LOOD KREEG IK VAN MIJN VRIENDIN....IK HEB HET MET DUBBELZIJDIG PLAKBAND OP HET GLAS GEPLAKT.........

.......................................................BLAD VAN DE WITTE ABEEL................IK MOET ZEGGEN...IK HAD ER NOG NOOIT VAN GEHOORD.....IK HEB ER BASIS KRANSJES VAN GEDRAAID.....IK GA ZE GEBRUIKEN MET KERSTMIS...MET IETS KLEURIGS ER BOVEN OP..........GAAT HET IETS HEEL APARTS WORDEN......ZE KUNNEN NU ALVAST DROGEN....DAN BLIJVEN ZE HEEL ERG LANG MOOI...........

5 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi allemaal, Thea.
    Ik vind het glas met loodrand en het kransje van gipskruid zo leuk.
    Prettige zondag.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gemaakt Thea, je bent weer goed bezig geweest. Die kransen van de witte abeel vind ik mooooiiii! Ik moet ook eens zoeken naar zo'n boom hier in de buurt, want dat wil ik ook wel eens proberen! Dat gipskruidhartje is ook zo lief, ik heb er zelf onlangs ook een paar gemaakt. Ze drogen ook best wel leuk in. Je bent al met al weer lekker crea-thea bezig geweest!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow meid, wat ben je weer vlijtig, en leuk joh die rand om de vaas vind ik heel mooi, ben benieuwd hoe de kransen er klaar komen uit te zien, doeg, meis, dikke knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi thea,

    ja dat ist goed.
    ik vind het super.

    groetjes sydney

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thea Hi!
    Dank u voor uw commentaar op mijn blog.
    Ik heb het niet gedaan heeft, want ik ben slechts doen voor kerst ornamenten.
    Ik wil doen wat Kerstmis beurzen hier in mijn stad en hebben genoeg merchandise te verkopen.
    Ik hou van beren en ik doe veel met nostalgie, maar mijn prioriteit nu is de kerst!
    Liefde, dacht guirlandes zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥