donderdag 9 oktober 2008

EIKENBLADKRANS en LEUKE DINGEN


........ Zo'n kleine 25 jaar geleden .....maakte ik 2 poppen ......Het gezicht is gemaakt van zeemleer
....Ja .... zo eentje waar je ramen mee lapt .......maar dan wel een nieuw exemplaar .....Poppedijn .... de pop van mijn oudste dochter diende als mal ......
Intussen zien ze er best al oud uit ......
Maar ik blijf ze mooi vinden ....ze waren inmiddels wel toe aan nieuwe kleertjes....
Ook heb ik een paar nieuwe schoentjes gemaakt ...............
........De kleine meid is nu zo ongeveer klaar .....


..........Aan Oma word nog gewerkt .........Als ze af is zien jullie haar wel verschijnen ........

..........DIT POTJE MET MALUS APPELTJES.........STAAT ZO LEUK OP HET KLEINE TAFELTJE............

.........EERST HEB IK EEN KLEIN KRANSJE GEMAAKT EN OP DE OASE BEVESTIGD............DAAR NA WAT MOS ER OP GELEGD..........EN DIT VOLGESTOKEN MET APPELTJES...............HET ZIET ER VROLIJK UIT..............

........NADAT DE EIKENBLAD KRANS HELEMAAL DROOG WAS......HEB IK WAT TOEFJES GIPSKRUID EN ENKELE BLOEMEN ER INGESTOKEN........

6 opmerkingen:

  1. mooi meid die bloemstukken en krans, en et poppetje ziet er heel schattig uit. Enne, toen ik de foto van jack maakte zei ik al die zet ik op mijn blog, hij zei niks, dus, wie zwijgt stemt toe. Ik ben toch onherkenbaar zei hij, hahahahahaha, zou hij willen, fijn weekend, doeggggggg
    ohja, de 4 groene schilderijtjes, dat heokie doe ik niks meer aan, vind ik goed zo. de 4 schilderijtjes heb ik van de happy-price, kertsdeco noemen ze dat, net zoals het masker, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thea ik ben weg van je krans!!
    een pracht van een creatie van je!!!!!

    groetjes,
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het minste wat men van je kan zeggen is dat je een creatief persoontje bent, mooi hoor.

    Fijne dinsdag
    Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie morgen Thea,

    wat mooi zeg die poppetjes maar wat is zeem eigenlijk wat je gebruikt voor het hoofdje?
    Ik heb er namelijk nog niet van gehoord!
    Je bloemstukjes zijn ook heel mooi hoor!
    Ik wens je nog een mooie dinsdag toe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. danke meid, ik weet dat ik geduld moet hebben, maar ben dat geloop zo moe, ;P, maar ik luister wel noa de mam, ben heel braaf. Enne wij met z'n 3en hier, ik heb het alvast in de krant laten zetten en gevraagd dat de duitsrs binne blijven die dag, ze zouden de sirene aanzetten ter waarschuwing, hahahahahahahaah
    ga me nu kleden, ben erg decadent vandaag, Jack z'n vakantie is weer om, dus ben weer allenig, doeggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WEER EEN HELE BOEL MOOIE CREATIES MAAR IKKE lieve théaken zit in de puree
    heb gelukkig wel lappie toppie maar al de gegevens zijn in de andere pc dus bloggen zit er nog niet in
    zaterdag mag ik hem gaan halen
    leve de kids en hun downloadprogramma's
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥