vrijdag 31 oktober 2008

KRANS MET KWEEPEER ?


.........DEZE KRANS MAAKTE IK NAAR AANLEIDING VAN ONZE INTERNATIONALE ONTMOETING ....BEGIN DEZE WEEK..........
...... DE DAMES VAN DE....BE- NE- DUIS......CALLEMIE EN JEANY VONDEN HEM GELUKKIG MOOI.......... * BENEDUIS * STAAT VOOR... BELGIE ..NEDERLAND EN DUITSLAND.........ZOALS JULLIE WELLICHT AL BEGREPEN HEBBEN........

..........IK HEB DE KWEEPEREN DOOR GESNEDEN....OM ZE IN EEN KRANS TE VERWERKEN.....DAT LIJKT ME ERG MOOI....OMDAT JE DE PITTEN DAN NOG ZIET ZITTEN.....EN MET DE VRUCHTEN VAN DE KLOKWINDE GA IK OOK IETS MAKEN........IK HEB WEL EEN PAAR IDEEËN...MAAR WEET NOG NIET OF DAT GAAT LUKKEN........



..........EEN KLEINE HERFSTIMPRESSIE.............

.........DIT ZIJN FOTO'S VAN KRANSEN DIE IK TUSSENDOOR NOG GEMAAKT HEB.......

.........VEELAL MET EEN POMPOEN IN HET MIDDEN...........

...........ZE ZIJN ALLEMAAL GEMAAKT OP EEN OASISRING...........

10 opmerkingen:

  1. Is een prachtige krans die je daar gemaakt hebt. Heb al wat gelezen over julie "Beneduis" was een leuke dag he.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jajaja, eentje is van mij, en hij staat heel prachtig te pronken in de serre, iedereen die komt denkt dat ie uit een winkel komt, maar neen, hij is van ons Truus!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha jajaja hier net hetzelfde
    ikke maar stoefen hoor over je kransje !!!!
    en je hebt al veel complimentjes gehad hoor
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt wel een prachtige krans !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er best wel trots op, dat er in Belgie en in Duitsland zo'n krans van mij staat !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha, ja dat mag ook wel, want het boezoek dit weekend zei ook alweer, waar ehb je die gekocht!!!!! dus meid, de markt op met die geweldige kransen van je!!!
    Dat hout, waren gewone takken , dus gewoon een boompje snoeien ofoz, maar wel rechte takken gebruiken. ja, ik kan het natuurlijk niet zo tekenen als dat uitzag, maar het was echt een plaatje, wie weet mak ik hem toch nog ens. werk ze meid, (thuis dan he ;p

    doeiiii, moet me maar ens gaan kleden en zo, hahaha,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,

    Zoals beloofd, laat ik hier een berichtje voor je achter. Ik heb grote bewondering voor al je creativiteit. Heel inspirerend. Had ik maar een beetje meer tijd, dan zou ik ook aan het bloggen slaan en iets meer leuke dingen in elkaar knutselen.
    Gelukkig heb ik af en toe wel tijd om alle leuke blogs te bewonderen.

    Groetjes oeth Helde, Marjo van de Gallery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat iemand uit Helden mijn blog vind, dat is toeval. Maar ook nog iemand die je kent, das geen toeval meer !!!!! Leuk dat je een reactie plaatst,bedankt.

    En tot de volgende keer, Marjo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi
    ziet er weer leuk uit thea
    mooi gedaan.

    doeiiiiiiii maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wacht hihihih
    ben benieuwd ik ga sebiet en schelpenkrans maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥