woensdag 1 oktober 2008

BEREN


.............VAN DEZE BEREN HEB IK ER VERSCHILLENDE GEMAAKT.............OM KADO TE DOEN......TELKENS MAAKTE IK ZE IN DE LIEVELINGSKLEUR VAN DE ONTVANGER...........EN TWEE BIJ ELKAAR.....DAT VIND IK ZELF ZO LEUK STAAN......

...MET EEN MOOI LIJSTJE ER OM........LEUK OM TE MAKEN........JE DOET ER NIET ZO LANG OVER..............EN DAT MAAKT HET NATUURLIJK EXTRA LEUK........

................EEN LEUK KLEIN PROJEKTJE OM SNEL EVEN TUSSENDOOR TE DOEN........

..................................................................................
.....................BIJ ONS HANGEN ZE OP HET TOILET...DE BEREN IN BORDAUX EN EEN ROSE/LILA LIJSTJE EROM HEEN.........

7 opmerkingen:

  1. Hallo Thea
    Dank u voor uw bezoek op mijn blog! I vertalen van de Portugees voor de Vlaamse met de google!
    Ik hou van je blogs (ons, je hebt vier!) Nederland is zo mooi met zijn prachtige bloemen. De Nederlanders zijn blogs zoals deze: de bloei! Ik hou van je beer geborduurd!
    Kussen
    Malú
    PS: ik hoop dat je begrepen hebben wat ik geschreven heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je bezoekje op mijn blog, maar hier is ook mooi's te zien hoor.

    Groetjes Etje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Thea,

    ik wist niet dat jij met een nieuw blogje was gestart...is ook wel de moeite hé!
    Jij weet precies wel wat doen!
    Mijn griepje is nog aanwezig hoor...zal ook een beetje zijn tijd nodig hebben!
    Ik wens je nog een fijne donderdag toe!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja supersnel
    das gemakkelijk gezegd
    voor jou is dat supersnel maar voor mij hihihi
    hoofdje is al wat beter maar verkoudheid geraakt niet weg!ç
    dikke knuf en fijne vrijdag hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi meis, wat heb je weer wat leuks gemaakt, enig meid. Hier zijn wij (lees Jack) nog steeds aan de serre bezig. Gaat langzaam, maar wordt wel mooi, fijn weekend, doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, gezellig dat je langskwam op mijn blog, ik zie dat jij er zelfs 4 hebt en dat je je nooit verveelt! Leuk deze creablog! Ik kom nog eens buurten en ik wens je voor nu een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea,

    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ben ook eens komen kijken naar je blog en je maakt echt wel prachtige dingen. Het is zo leuk om creatief bezig te zijn en ik geniet er ook zo van. Ik ken ook het probleem, doe vanalles graag en ben met vanalles te besmetten, maar nu met onze eigen hobbywinkel zit ik met een groot tijdsprobleem. Maar we proberen toch nog af en toe te genieten van al die leuke dingen.
    Ik kom zeker af en toe eens piepen op je blog en op die van je dochter Wendy ook. Ik zal van jullie blogs ook een link plaatsen op mijn blog.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥