dinsdag 14 oktober 2008

APPELTJES en KASTANJEKRANS




............OP EEN GLAZEN SCHAALTJE HEB IK EERST MOS GELEGD EN DAAROP IN RIJTJES DE VRUCHTEN NEERGELEGD.......



........EEN KRANS VAN STRO HEB IK EERST MET MOS BEDEKT.......DAARNA DE KASTANJES OP PRIKKERS GESTOKEN......ALS ZE EEN BEETJE DROOG ZIJN WIL IK ER NOG HAARLAK OP SPUITEN.......DAN BLIJVEN ZE MOOI GLANZEN.........


...........EEN BOSJE GEMAAKT VAN TAKKEN VAN DE TROMPET KLIMMER..................BIJ ELKAAR GEBONDEN MET RANKEN VAN DE AKEBIA.....IS VOOR ALLERLEI DOELEN TE GEBRUIKEN
.....EN MET KERSTMIS KUN JE ER ZELFS LAMPJES IN DOEN........

.........DIT HERFSTBLAD IS GEMAAKT VAN BETON............OPGEVULD MET MOS EN ALLERLEI HERFSTMATERIALEN......

9 opmerkingen:

  1. Goede morgen,

    het minste wat ik kan zeggen is dat je een creatief persoontje bent hoor.

    Fijne woensdag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je voor de tip
    ik begin er meteen aan
    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi alweer. Ik ben het eens met Etje. Je bent ontzettend creatief.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee meid, wat zijn het weer mooie dingen, dat herfstblad vind ii echt helemaal toppie. doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ja hier ben je druk! Mooi de krans met kastanjes. Ik heb paar jaar geleden een krans gemaakt met allemaal eikels. Heb ik jaren bij de deur opgehangen. Leek ook erg leuk. Maar wat een werk! Ik heb alle eikels toendertijd gelijmd op de krans. pffff!
    Het herfstblad vind ik ook erg mooi. Complimenten hoor!
    Ga nog even langs bij je ander blogje....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie werkjes hoor, zo breng je toch een beetje de herfst in huis. Ik zou dan ook graag ons huisje ook willen versieren met allerlei creatieve dingen volgens seizoen, ik hecht nogal veel belang aan het zelf maken van huisdecoraties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige stukken heb je gemaakt. ikheb eenhoop kastanjes geraapt en ik zie wel leuke dingen die ik kan maken ermee. THX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thea wat gezellig dat je op m'n weblog was. Ik ben bij jou al eens wezen buurten maar heb toen geen reactie achtergelaten. Ik vond je weblogs erg leuk. Mens, wat ben jij creatief! Hartstikke gezellg om rond te neuzen op je verschillende weblogs:-) grtjs Leonie
    http://leoniedehaan.web-log.nl
    of www.leoniedehaan.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieve Thea,

    mooi hoor...en van eigen creaties geniet je toch veel meer hé!
    Nee vandaag ga ik er niet op uit...dat heb ik gisteren gedaan...hihi!
    Ik wens je nog een hele fijne vrijdag toe en een oergezellig weekend!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥