donderdag 30 oktober 2008

MALUSKRANSJE EN PEPERSNOER


...DE SIERAPPELTJES VAN HET BOOMPJE DAT IK ONLANGS KOCHT...malus *RED SENTINEL *....ZIJN ZO MOOI....IK KON HET NIET LATEN OM ER EEN KRANSJE VAN TE MAKEN.......

......VORIGE WEEK WAREN WIJ IN NOORD-PORTUGAL DAAR ZAG IK ALLEMAAL PEPERTJES AAN EEN DRAADJE GEREGEN........EN DAN ERGENS NEER GEHANGEN.........

.............OM TE DROGEN.......ZE WERDEN ZO VERKOCHT..........DIT IS MIJN VARIATIE ER VAN....IK WEET NOG NIET PRECIES WAT IK ER MEE GA DOEN......MAAR DAT KOMT WEL......

4 opmerkingen:

  1. Ziet er dan in elk geval toch al mmoi uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee Thea een slinger met die paprika's, ben benieuwd hoe ze indrogen en die appeltjes, wat een mooie kleur. Aan ons boompje zaten die jaar helaas niet zoveel, volgend jaar beter.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee meid, je bent weer flink bezig geweest zie ik, leuk zeg die slinger met dat rare fruit/groente spul. Ik moet nog eens op zoek naar zo ijzeren hartje om te knutselen, heb ik nog neit gevonden, waar had jij het ook alweer uit gehaald? jaja, ben ouwe grijze, vergeet ik weer. doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft dat lang goed, met die sierappeltjes? Ik heb net zo'n boompje nl., en zo lijkt het erg schattig in een kransje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥