donderdag 25 september 2008

SHOPPEN


......IK HEB TIJDENS ONZE SHOPPING TOER ENKELE LEUKE STOFJES GEKOCHT OM WINTER KLEDING VAN TE MAKEN.

......VOOR MIJN POPPENKINDEREN ZIJN DEZE LAPJES.......IK GA MIJN ZELFGEMAAKTE POPPEN EVEN OPKNAPPEN.....ZE ZIJN INTUSSEN AL DIVERSE JAREN OUD.....DE KLEDING IS VAAL GEWORDEN VAN DE ZON.....TIJD VOOR WAT NIEUWS......

.............OMA IS IN DE LOOP DER JAREN HAAR SCHOENEN VERLOREN....EN HAAR HAREN VIND IK OOK NIET MOOI MEER.....DUS..........DE KLEINE MEID KRIJGT OOK NIEUWE KLEDING EN HAAR SCHOENTJES ZIJN AL KLAAR........

8 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n blog voor al je creativiteiten. De krans met pompoen vind ik er mooi. Brengt een mens weer op ideetjes.
    Hartelijke groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Thea,
    leuk zeg, een nieuwe blog erbij. En wat een pakkende titel: Crea met Thea. (moest er stiekum wel om lachen, toelachen hoor!!)
    Ik hoop dat ik na de verbouwing ook weer tijd heb voor creatieve dingen. Vond het altijd heerlijk om te knutselen.

    De zon schijnt bij ons ook! Helaas hebben wij afgelopen dinsdag al regen gehad en liep dus ook alles naar binnen..... een zooitje!
    Niks aan te doen. Maar wel balen!
    Hopen dat het nu voorlopig droogt blijft. (blijven duimen alsjeblieft)

    Fijne donderdag,
    lieve groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    zo ook hier even kijken.
    mooi blogje er bij.
    ziet er mooi uit.
    ik heb ook wat porceleine poppen
    had ze een tijdje in de kamer staan,maar faiza denk dat ze daar mee mag spellen,dus ik heb ze maar weer weg gezet.
    mischien dat ik later nog eens probeer om ze weer ergens neer te zetten.
    groetjes en liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hehe, ik heb het er druk mee, zoveel blogjes bij jou, hahah, heb net weer gestemd, waarom stond er laatste blogje, ben ik voor niks aan het stemmen?
    de baas is buiten bezig, huisje mooi kleurtje geven, enne we moesten vorige week naar doktore, vertel ik je nog wel, kleine verandering en daarvoor moesten we vandaag weer naar reumaconsolunbet, vreselijk de hele vaklantie gaat op aan deze rotzooi, iedere dag wel iemand of wat, maaaar, de zon schijnt en verder is al okeeeeeeeeeeeeee!!! Liefs van mie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opes vergeten, heeeeeel mooie stof, ben benieuwd wat je gaat maken!!! doegggg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. moie stofjes heb je daar gekocht
    tja onze bezige bij is niet meer te stoppen zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, nog een blog erbij, wel heel leuk om dit speciaal aan je creaties te wijden. Je bent wel een bezige bij zeg! Prachtige herfstdecoraties heb je gemaakt, vooral die krans met pompoen, heel leuk! Succes met al je stofjes, en je nieuwe blog!
    Groetjes en een fijn en zonnig weekend wens ik je!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥