zondag 28 september 2008

HERFST CREATIES


..........HOEWEL RODE ROZEN NIET ECHT MIJN SMAAK ZIJN.......VIND IK ZE HIER WEL MOOI BIJ PASSEN...........

..........MET BOOM VRUCHTEN KUN JE OOK BEST IETS LEUKS MAKEN...EN...LEUKE BIJKOMSTIGHEID.......ZE ZIJN OOK NOG EENS GRATIS.......JE HOEFT ZE ALLEEN MAAR ERGENS OP TE GAAN RAPEN.....OP DE KASTANJES HEB IK MOS GELEGD EN DAAR OP EEN BAKJE GEVULD MET OASIS..RONDOM MET MOS BEDEKKEN.....ZO DAT JE HET BAKJE NIET MEER ZIET...EN DAN VULLEN MET GROEN..BLOEMEN EN VRUCHTEN..........


...............OCH EN ALS JE DAN TOCH BEZIG BENT.............


.....DE FABRIKANT VAN DE OASES RINGEN HEEFT HET MODEL VERANDERT...ZE HEBBEN NU EEN HOGE RAND..DAT VIND IK ERG ONHANDIG...JE MOET ZE NU VEEL HOGER OPMAKEN...KLEIN EN COMPACT..ZOALS IK ZE GRAAG MAAK..IS NIET MEER MOGELIJK...BIJ M'N VORIGE KRANS HAD IK RONDOM KLIMOP BLADEREN GEBRUIKT..DAT ZAG NIET MOOI UIT VOND IK......DAAROM HEB IK NU EENS EIKENBLAD GENOMEN..DAT STAAT ME WEL AAN........DE MATERIALEN DIE NOG MOOI WAREN..HEB IK NATUURLIJK HERGEBRUIKT..IK KOM WEL NIET UIT ZEELAND.....MAAR ONS BEN OK ZUUNIG...TOCH.........


......DEZE KRANS MAAKTE IK VOOR MIJN SCHOONMOEDER...ZIJ VIND ZE OOK ALTIJD WEL LEUK..EN BLOEMSCHIKKEN IS HAAR HOBBY NIET.......

............DE HOP PLANT HEB IK JAREN GELEDEN AL UIT ONZE TUIN VERBANNEN..TE VEEL WERK..MAAR NU HAD IK ERGENS EEN TAKJE VOOR NODIG..EN HEB VAN DE REST MAAR EEN KRANSJE GEDRAAID...BEETJE ONHANDIG, DAT WEL, JE RAAKT DE HANDIGHEID HELEMAAL KWIJT..ALS JE ZOIETS MAAR HEEL AF EN TOE DOET..TOCH MAAR WEER EEN STRUIK PLANTEN...JE KUNT ER ZO VEEL LEUKE DINGEN MEE MAKEN...EN DE BELLEN ZIJN HEEL ERG DECORATIEF...........

........DIT DIENBLAD KOCHT IK EEN HELE TIJD GELEDEN AL. MAAR IK HAD HET NOG STEEDS NIET IN GEBRUIK GENOMEN......


......VAN DEZE GLAASJES MET EEN RANDJE KANT ER OM HEEN...... HEB IK ER VERSCHILLENDE MEEGEBRACHT........ ZE KOMEN ALTIJD WEL VAN PAS..........

9 opmerkingen:

  1. Wow, jij bent goed bezig geweest!! Ik ben ook dol op kransen, maar moet eerlijk zeggen dat ik de prijs van die oasis kransen wel erg over de top vind. Ben dus eigenlijk op zoek naar navulbare kransvormen of een goedkope leverancier. Waar haal jij al je materialen vandaan? want jij heb zo te zien een goede 'dealer' gevonden.
    In ieder geval bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes, M

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA MAAR ALS JE DAT ALLEMAAL KUNT dan is het gemakkelijk hé
    hahahahahaha
    je hebt weer mooie créaties gemaakt meid
    om jaloers op te zijn
    fijne avond meid!!!!!
    dada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kransen, Thea.
    Ze zijn veel mooier dan de kransen die je in de winkels ziet.
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Ik heb de foto's even vergroot om ze eens goed te bekijken, mooie kleuren en wat veel materialen heb je gebruikt.
    Geniet er van.
    Hartelijke groetjes en een creatieve week gewenst.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creatieve blog, Thea!
    Ik wou dat ik ook wat meer tijd had voor al dit!
    Zal mijn lijmpistool eens opzetten zie, wie weet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de tamme kastanjes leggen wij op de kachel, als ze dan warm zijn smaken ze heerlijk zoet! Ouderwets lekker! Groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh, nu zie ik ze pas, kanten glaasjes wat prachtig!
    Ik wil straks als de verbouwing klaar is graag witte rolgordijnen voor de ramen met een kanten randje onderlangs. en ook een vitrine / apothekers kast met van die kanten randjes langs de schappen. <- snap je wel hè wat ik bedoel?! toch?
    Geweldig geweldig KANT! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee meid, manneke heeft 2 stukken vlaai vandaag gehad en vaak verwend en heeeel vak gezegd dat hij het goed maakte, dus...... je raad heel goed opgevolgd, hij heeft de hele middag rond gelopen, fluitend, hahaha, leifs van mij, doeggg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja zeg tante truss, dat heb ik ook gedaan, mannetje top verzorgd hoor!!!en dat scharenhoesje, daar heb ik 2 weken over gedaan, hahahaha, pffff, vermoeiend hoor.
    duurt te lang, zo, ga pitjes draaien, slappie doen dus, doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥